Internet bankarstvo za tvrtke i obrtnike - UPUTE
.

<< nazad

Obnova isteklih certifikata na smart karticama OTP banke

Općenito

Cerifikati na smart karticama OTP banke izdaju se sa rokom trajanja od dvije godine. Prije, na dan ili nakon isteka certifikata iste je moguće obnoviti. Obnovu certifikata vrši sam korisnik smart kartice. Prilikom obnove certifikata smart kartica mora biti umetnuta u čitač kartica. U nastavku ove upute detaljno je opisan slijed kojim se vrši obnova certifikata na smart kartici.

 

Spajanje na CMS - (CARD MANAGMENT SYSTEM)

  Spajanje na CMS moguć je klikom na link za obnovu certifikata kroz elementa internet bankarstvo ili direktnim pristupom na web stranice za obnovu certifikata na smart kartici preko linka: https://smart.otpbanka.hr/otpcms/
Važna napomena: Certifikate na smart kartici moguće je obnoviti i nakon njihovog isteka. U slučaju kada korisnik želi obnoviti certifikate nakon isteka na zaslunu računala će se pojaviti poruka kako je to prikazano na slici ispod:
U ovom slučaju potrebno je odabrati opciju "U redu" da bi se nastavio redovan slijed obnove certifikata kako je to opisano u nastavku ove upute.

Na zaslonu računala pojavit će se poruka o prijavi na sustav sa tokenom. U ovom slučaju token je smart kartica umetnuta u čitač kartica.

Potvrdite klikom miša na ponuđenu opciju "Prijava" kako bi ste se prijavili na CMS. Na zaslonu računala pojaviti će se zaslon prijave PIN-om kako je to prikazano na slici ispod.
Unesite PIN smart kartice kako bi ste ušli u sučelje izdavanja novih certifika i potvrdite nastavak procesa obnove certifikata sa opcijom "Potvrdi"
Postupak izdavanja certifikata
  Nakon unosa PIN-a smart kartice kroz zaslon Odabir certifikata (slika iznad), na zaslonu računala pojaviti će se glavo sučelje obnove certifikata na smart kartici. Izgled sučelja za obnovu certifikata prikazan je na slici ispod:
 

Nakon ulaska u zaslon obnove certifikata, prvo se prikazuje stanje trenutno instaliranih certifikata na kartici. Ukoliko se certifikat obnavlja prije samog isteka, na zaslonu će biti prikazane sve zelene kvačice kako je to prikazano na slici iznad. Odaberite opciju "Reizdavanje" (strelicom označeno na slici iznad).

Važna napomena: Ukoliko se postupku obnove certifikata pristupa nakon istekaka istih, korisnik će automatizmom biti prebačen u sljedeći zaslon (Reizdavanje) kako je to prikazano na slici ispod.

 
Nakon odabira opcije "Reizdavanje", na zaslonu računala prikazuje se novi certifikati koje je potrebno instalirati, a koji su već označeni za instaliranje malom kvačicom ispred naziva certifikata. Izgled zaslona za reizdavanje tj. obnovu certifikata vidljiv je na slici ispod.
 
 
Za pokretanje postupka obnove certifikata odaberite opciju "Izdaj označene". Vidi sliku iznad - označeno crvenom strelicom.
 
 
Postupak obnove certifikata traje određeno vrijeme. Progresija obnove certifikata može se pratiti kroz tijek "Verifikacije certifikata" (slika iznad). U procesu obnove certifikata crvene"X" oznake se slijedno mijenjaju u zelene kvačice. Nakon što se obnove svi elementi certifikata (ključevi, zahtjev, izdavanje, pohrana, verifikacija) na zaslonu će se pojaviti natpis "Gotovo", a na mjestu gdje su bili prikazani certifikati ispisati će se poruka "Nema certifikata raspoloživih za reizdavanje". (vidi sliku ispod)
 
 
Važno:
 
>
Nakon što je certifikat obnovljen, potrebno je prvo napraviti odjavu iz sučelja obnove certifikata ili je dovoljno samo zatvoriti internet preglednik.
>
Nakon odjave iz sučelja obnove certifikata obavezno je potrebno zatvoriti internet preglednik.
>
Izvadite karticu iz čitača
>
Umetnite karticu u čitač
>
Ponovno pokrenite internet preglednik
>
Prijavite se u elementa internet bankarstvo
   
U slučaju kada je u potpunosti istekao rok za redovnu obnovu certifikata (30 dana nakon isteka certifikata na smart kartici) na zaslonu računala će se pojaviti poruka: "Nema certifikata raspoloživih za izdavanje" tada nije moguće napraviti samostalnu obnovu certifikata, te je potrebno nazvati helpdesk službu OTP banke.
 
 
Za sve dodatne informacije obratite se Kontakt centru OTP banke (helpdesk): 062-201-555 (radno vrijeme od 8:00h do 21:00h radnim danom te subotom od 08:00h do 13:00h) (email: helpdesk@otpbanka.hr). Nakon javljanja govornog automata birajte opciju 3.

<< nazad | povratak na vrh stranice